wtorek, 19 stycznia 2016

Mood board - yellow submarine

Color of two things I think I love the most - sun and sunflowers!
In my mind always connected with summer days for which I would kill right now!
Althrough I can't wear it on my own (looking like a frog because of connection of yellow and my skin) but always happy to see someone wearing ANY color! (that caused this serie of posts!)
We, flower children, are going to rule this world! 
Next post will be about shops which offer us yellow submarine, yellow submarine... Oops, I meant yellow pieces of clothing! Xoxo

Jest to kolor moich dwóch ulubionych rzeczy - słońca i słoneczników. Automatycznie je kojarzę z letnimi dniami, za które obecnie dałabym się pokroić!
I mimo iż sama nie mogę nosić się na żółto (przez swoją karnację wyglądam jak żaba), jestem zawsze rozaniolona widząc kogoś ubranego kolorowo, co zresztą spowodowało tę serię postów:)
My, dzieci kwiaty, kiedyś podbijemy świat!
W następnym poście pokażę sklepy, które oferują nam żółte ciuszki! (żart niestety nieprzetłumaczalny:( )










































Where do you take your inspirations from? What kind of pictures do you like? Let me know in comments!


Skąd czerpiecie inspiracje? Jaki rodzaj zdjęć lubicie? Dajcie mi znać w komentarzach! :)


6 komentarzy:

  1. Żółte rzeczy są prześliczne. Szkoda, że mi niestety nie pasuję. Poprzez ciemną karnacje wyglądam wtedy co najmniej jak dziwadło. Super post!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama zdecydowanie nie gustuję w kolorowych ubraniach, a jedyną taką rzeczą w mojej szafie jest niewielka (żółta właśnie:)) torebka. Mimo to na mojej twarzy od razu pojawia się uśmiech, gdy widzę ludzi ubranych w żywe barwy!
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the yellow sweater. Great style lady!

    XO, Jessi
    mywhiteT.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty to trudny kolor i nie każdemu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię żółty:D Obs? ja już;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie przepadałam za żółtym kolorem :( nie wiem dlaczego... kolor jak kolor, ale dla mnie jakoś nie bardzo :( Fajnie wiedzieć, że są osoby, które lubią taki kolor, a nie jak wszyscy ,,NIEBIESKI,, :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...