piątek, 27 listopada 2015

Snapchat - 08-10.09

Ponieważ dzięki nowej szkole nie mam na nic oprócz niej czasu, blog nieco wymarł, ale postanowiłam, że od teraz dam z siebie absolutnie wszystko, aby dawać mu tyle uwagi na ile zasługuje...;)
Tak więc powróciłam wraz z nowym snapchatowym postem, żebyście zobaczyli, jak nudne jest teraz moje życie, i żeby jednocześnie sobie obiecać, że zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby to zmienić i żeby lata w tej szkole były czymś, co zapamiętam na długo...:)

Since thanks to my school I have absolutely no free time, the blog had kinda died, but now I decided that I'll do my absolutely best to give this as much attention as it deserves.:) 
So I'm back in town with new snapchat post just to show you that my life right not is huge mistake aaand to promise myself that I'll do my best to change it haha and make this years in new school something I'll remember for the rest of my life.


I met a guy who is like definition of being hipster...
Poznałam chodzącą definicję bycia hipsterem...
Moja dieta również zginęła śmiercią tragiczną, jednak od tego tygodnia wracam na dobre tory!
My diet has also died in a tragic way, but from this week I'm back on the track!


It's me in the future haha

I always love to show you parts of Warsaw. It is so interesting, because even me, living all my life here, don't know many cool places. 
Getting lost someday you can find the prettiest little street you have never known about...:)
Uwielbiam pokazywać Wam Warszawę. Jest to dla mnie niezwykle interesujące, ponieważ nawet Warszawiak od pokoleń prawdopodobnie nie zna dużej jej części i gubiąc się pewnego dnia może znaleźć swoje nowe ulubione miejsca...:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...