czwartek, 20 sierpnia 2015

Przegląd markowych butów na jesień

W tym poście pokażę Wam najładniejsze moim zdaniem buty takich firm jak Nike, Adidas, Reebok czy Vagabond, itp. Kolejny post będzie o ich tańszych alternatywach.
Oprócz firmy Vagabond buty będą pogrupowane stylem, żeby było mniej chaotycznie.
1) Vagabond
Są to bardzo minimalistyczne modele, oprócz tego charakteryzuje je również świetna jakość. Bardzo mi się podobają! Dodadzą Waszym stylizacjom stylu i klasy.



2) BASIC
Najzwyklejsze, w stonowanych kolorach. Dodadzą każdej Waszej minimalistycznej stylizacji stylu, jak również stonują te kolorowe. Zdecydowanie moje ulubione!

Ciąg dalszy nastąpi....:)

1 komentarz:

  1. Pierwsze moja miłość, mam na wyższym klocku i jestem z nich strasznie zadowolona, a zwłaszcza z tej wygody jakiej nie dają mi żadne szpilki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...