niedziela, 30 sierpnia 2015

Snapchat - sierpień 2015

Wakacje zbliżają się nieubłaganie blisko ku końcowi, a ja nie mogę się pozbyć wrażenia, że przeleciały mi one między palcami. Nie do końca z mojej winy, przez kłopoty zdrowotne w rodzinie byłam lekko ograniczona, jednak uważam, że mogłam znacznie lepiej wykorzystać ten czas. Postanowiłam jednak skupić się na pozytywach, tak więc przedstawiam Wam zlepek snapchatowych zdjęć z sierpnia:)

////// SNAPCHAT - August 2015
Summer is implacably getting over and I can't get rid of feeling that I've kind of wasted it. Not all of it is my fault (had some health problems in my family so I couldn't do many things I wanted) but I still think I could spent better that time. However, I decided to focus on pluses, so here you are - my favourite snapchat's photos from August!

Spędziłam tyle czasu, ile tylko mogłam i miałam siłę na szlifowaniu moich deskorolskich umiejętności...:) w tak pięknym otoczeniu nawet upadki były przyjemne....

Spent all the free time on improving my skating skills. In that place even the accidents were kind of nice haha:)

Korzystając z wyznaczonej sobie chwili odpoczynku postanowiłam skorzystać z ciszy i innych możliwości, jakie dawało mi otoczenie i pomedytować....

During my rest I wanted to benefit the quiet and other possibilities that the place gave me and... meditate!:)


Inną umiejętnością, w której chciałam się podszkolić było gotowanie. Szukałam nowych połaczeń smaków, wielu możliwości obróbki jedzenia... Cóż, często efekty nieco odbiegały od oczekiwań, ale na pewno paru rzeczy się nauczyłam...:) 
Ps Moją nową miłością są mrożone winogrona! Kupcie je i włóżcie do zamrażalnika na parę godzin (a później mi  podziękujcie....). Orzeźwiające i bardzo smaczne, naprawdę polecam!:)

The other stuff I wanted to learn better was cooking! I was looking for new connections, new possibilities of how can I make food... Well, sometimes the results were kind of different than my exceptation, but I sure learnt a few thigs! For example, my new kitchen love, frozen grapes! Just buy some in grocery's store and put them in a freezer for a few hours... You can thank me later:)
Refreshing and unbelievable tasty - I recommend it to everybody...:)

Również spędzałam czas z moimi kochanymi zwierzakami:)
I also spent a lot of time with my lovely pets :)

Czytanie chińskiego Elle i Vogue'a...;)
Reading Chinesse edition of Elle and Vogue....:)

Relaks nad jeziorkiem w parku Ujazdowskim...:)
Relaxing at the lake in Park Ujazdowski :)

Walking around Warsaw:)
Tripping with friends...:)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...